Zelf installeren! Of laten installeren door de vakman!

Klantenservice

Bel: 088-7999012

Bereikbaar op werkdagen

van 10:00 tot 15:00 uur

GRATIS verzending (vanaf € 100)

Vraag & Antwoord

Garantievoorwaarden



Garantieperiode

Heeft u bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.
De hieronder getoonde garantieregelingen gelden onverminderd de rechten die u als consument hebt op basis van de wet.

Secustore Groep biedt altijd minimaal 1 jaar garantie op zijn artikelen.
Vaak is er sprake van een langere fabrieksgarantie, dit kunt u vinden bij het desbetreffende artikel onder de tab "Extra informatie"  
Op de Secvest 2WAY is 3 jaar Fabrieks-garantie van toepassing.

Secustore Groep herstelt gebreken die bij normaal - met de bestemming corresponderend - gebruik optreden in of aan artikelen die vallen onder de garantie kosteloos. 
Als die klacht gegrond is, komen ook alle voorrijd- en/of verzendkosten binnen de garantietermijn voor rekening van Secustore Groep 
Secustore Groep stelt vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van repareren en/of verzenden. 
Secustore Groep kent een reparatietermijn van gemiddeld vier weken. 
Als Secustore Groep besluit tot vervanging en u een geheel nieuw artikel aanbiedt, dan dient u binnen zes weken een nieuwe keus te maken.

Als u het te repareren of te vervangen artikel verzendt, dan moet het van een verpakking zijn voorzien waarbij transportschade niet mogelijk is. 
Als bij reparatie binnen de garantietermijn een onderdeel wordt vervangen, dan wordt het onderdeel dat is vervangen eigendom van Secustore Groep

Op de garantie kan geen aanspraak worden gemaakt als het defect of de slijtage kennelijk het gevolg is van nalatig onderhoud, of als deze slijtage als normaal kan worden beschouwd. 

Ook in de volgende gevallen kunt u geen aanspraak maken op de Secustore Groep Fabrieks-garantie:

  • Als er veranderingen in of aan het artikel of apparaat zijn aangebracht door derden;
  • Als de datum op de afleveringsbon gewijzigd of onleesbaar is;
  • Bij gebreken die ontstaan zijn door niet met de bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik
  • Beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid;
  • Bij van buiten komend onheil, (zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen et cetera);
  • Als u Secustore Groep niet tijdig plaats, gelegenheid of tijd geeft voor onderzoek en herstel van het gebrek;
  • Als u in gebreke blijft en niet aan uw verplichtingen voldoet.



 

Beoordeling: